De Piekweek

De Piekweek, de grote finale van het 24e lustrumjaar. Het tien dagen durende festijn begon met een piekweekend in Duitsland op het kloostercomplex van Kloster Graefenthal. Na het terugkeren naar thuisbasis Delft was de volgende 8 dagen het volledig tot een lustrumterrein omgebouwde terrein van korfbalvereniging Fortuna het epicentrum van alle feesten. De uiteenlopende mogelijkheden van het gebruik van het terrein zijn dan ook volledig benut. De ene dag stond er een volle tribune voor een cabaretshow, de volgende dag stonden er 2000 mensen te dansen op festival deuntjes en de andere dag stonden er lange tafels voor een chique stress diner. Het voelde kort maar wat is er veel gebeurd!

Piekweek Commissie

Voorzitter/externEmma van der Staay
PenningmeesterPeter Joon
Commissaris Intern/PromoQuentin van Driel
Terrein OntwerpMaartje Hoogeveen
Terrein Logistiek/SecretarisPieter Pinson
Commissaris Artiesten & ActiviteitenBos Rosenboom

Vanuit de Piekweek commissie

Terwijl we nog verzonken waren in de voorbereidingen, brak de Piekweek en vooral het weekend ineens aan. Als een roes heb ik de hele week ervaren. Ik was overal bij en dat was ontzettend leuk! Vooral het openingsfeest staat me nog goed bij. Ineens stonden er bijna 2000 bezoekers op ons terrein, te popelen om de dansvloer uit te proberen. Vol adrenaline rende ik rond met mijn commissie om de laatste dingen op orde te brengen en met een tevreden gevoel fietste ik pas om 8:30 uur ’s ochtends de volgende dag weer naar huis. Nu kunnen we de rest van de week ook aan! - Emma

"Ineens stonden er bijna 2000 bezoekers op ons terrein, te popelen om de dansvloer uit te proberen."

Om elke ochtend over de boulevard te lopen in het opkomende zonnetje en daar nog een handjevol strijdende Virgilianen te zien, die simpelweg niet naar huis wilden omdat ze het te mooi vonden en dan vervolgens in de middag diezelfde Virgilianen weer los te zien gaan bij de volgende activiteit was prachtig om te zien. - Peter

💪🏼 Help mee deze pagina te verbeteren!

Een fout ontdekt? Of mis je verhalen?

Stuur ons feedback...Bewerk deze pagina op GitHub...